اس ام اس جدید

آدماعزیزانشون روفراموش نمی کنند،بلکه به ندیدنشان عادت می کنند،تقدیم به کسی که عادت به ندیدنش مثل فراموش کردنش غیرممکنه. 

**********************************************************

باش بامن که همه رهگذران می گذرند،همه خوبندولی خوب ترازخوب تویی. 

***********************************************************

ببخشیدازراهداری مزاحم می شم،می خواستم ازقلبم به قلبت راه بکشم. 

***********************************************************

به یادرفقایی که تودریای مردونگی غرق می شن ولی ازپل نامردی ردنمی شن. 

*********************************************************

تف به روزگار،

تف به عشق،

تف به نامردی،

تف به بدی...

.

.

.

تف هام تموم شد،تف نداری؟ 

********************************************************

درسکوت دادگاه سرنوشت/عشق برماحکم سنگینی نوشت/گفته شددلداده هاازهم جدا/وای براین حکم واین قانون زشت/ 

********************************************************

من به چشمان پرازمهرتوعادت دارم/به تووطرزنگاه توارادت دارم/عطش حسرت دیدارتوراپایان نیست/اشتیاقیست که هرلحظه وساعت دارم/ 

*********************************************************

نردبان این جهان ماومنی است/عاقبت این نردبان افتادنی است/لاجرم هرکس که بالاترنشست/استخوانش سخت ترخواهدشکست/ 

*********************************************************

نگوهرگزخداحافظ که ازتنهایی بیزارم/زپیش من نروهرگز که من تنهاتورادارم. 

*********************************************************

وقتی توبامن نیستی ازمن چه می ماند/ازمن جزاین هرلحظه فرسودن چه می ماند/ازمن چه می ماندجزاین تکرارپی درپی/تکرارمن درمن،مگرازمن چه می ماند. 

*********************************************************

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد