کسب درآمدازاینترنت

به نام خدا

 

من امروز بعدازمدتهااومدم وخواستم یه پیشنهادبه کسانی بدم که سایت ویاوبلاگی دارندتابتونند ازوقتشون استفاده کنندو یه درآمدی هم بدست بیارن ویه درآمدمادام العمرداشته باشند و بتونند خرج خودشون رودربیارن.(درست مثل همون کاری که من یکساله دارم انجام میدم ونتیجه هم گرفتم)

من امروزدوتا سایت بهتون معرفی میکنم که خودمن هم ازاونها استفاده میکنم.

 

برای دیدن سایتهاوباقی توضیحات به ادامه مطلب بروید.

1. سیستم بسیارپیشرفته اکسین ادز

قابلیتهای این سیستم عبارتنداز:

      *** امکان زیرمجموعه گیری وکسب درآمدازکلیکهای زیرمجموعه خود

      *** امکان تبلیغات ازطریق لینک باکس،بنر،تبلیغات نوشتاری و...

      *** دادن یک کدمنحصربه فردبرای هرعضو برای گرفتن زیرمجموعه

      *** قرعه کشی های بسیاربزرگ که تمام اعضادرآن شرکت دارند

      *** حداقل پرداخت 20000 تومان میباشد

      *** وبسیاری ازامکانات جالب وعالی دیگر...

همچنین میتوانید با بالا بردن امتیاز خود ، در یکی از گروههای زیر قرار گرفته و از مزایای آن بهره مندشوید.

* لیست رتبه بندی کاربران برحسب امتیازات کسب شده
1 - (کابران 1 ستاره) از 1 تا 5000 امتیاز
2 - (کابران 2 ستاره) از 5001 تا 10000000 امتیاز

 

برای ثبت نام دراین سیستم اینجا کلیک کنید.

 

  

2. سیستم پیشرفته کلیک ایران

  

      *** جایزه عضویت 3000 تومان

      *** امکان زیرمجموعه گیری وکسب درآمدازکلیکهای زیرمجموعه

      *** امکان تبلیغات ازطریق لینک باکس،بنر،محصولات و...

      *** دادن یک کدمنحصربه فردبرای هرعضو برای گرفتن زیرمجموعه

      *** قرعه کشی ماهانه وپرداخت جایزه بعدازقرعه کشی

      *** حداقل پرداخت 15000 تومان میباشد

      *** وبسیاری امکانات دیگرکه باعضوشدن دراین سیستم خودشما متوجه آن میشوید.

  

برای ثبت نام درسیستم کلیک ایران، اینجا  کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد