مجموعه سبک های سینه زنی جواد مقدم ( سال 1386 - 2 )

Image

 

 

یه عمریه نوکرتم کرب و بلاتو ندیدم

خواهم که من از داغ غم یار بمیرم

ای خدا بده به من لیاقت کرب و بلا  

 

 

باقی مداحی هادرادامه مطلب

قسمت دوم مجموعه سبک های سینه زنی سال 1386 کربلایی جواد مقدم ، به دلیل استقبال از قسمت اول این مجموعه آماده دریافت برای تمامی کاربران شده است . این مجموعه شامل 19 نوحه شور و واحد می باشد. امیدوارم از این مجموعه زیبا لذت ببرید.

عباس ذکر نسیم صحرا

توی قلبم شور و شین و عشق و احساس

ارباب فقط تو هستی با من هم نوا

ارباب من ارباب من ای کعبه و محراب من

رفتم آنقدر و میخانه که میخانه شدم

همه از دیده خود خون فشانید

تیغ کی شکافته بابا فرق آسمون عمرم

سر حلقه دیوانگان مولا امیر المومنین

مرغ قلبم مبتلای نجفه

سند عقل ما خورده به دیوونگی

کاش میشد تو حرم چشم تو پرواز بکنم

یل دشت بلایی امیر کربلایی

بزار همه بدونن منم خدایی دارم

این همه بی قراری و این همه بی تو موندنم

با توکل به خدا هر سخن آغاز کنیم

امشب از اون شباییه که دل من هواییه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد