گلچین جلسات خصوصی مرحوم سید جوادذاکر - قسمت سوم

گلچین جلسات خصوصی مرحوم سید جوادذاکر - قسمت سومگلچین سینه زنی از جلسات خصوصی مرحوم سید جواد ذاکر که در هیئت شیفتگان حضرت رقیه (س) - قم اجرا شده است را می توانید در قالب 14 قطعه صوتی از طریق ادامه مطلب دریافت کنید.

 

 

 

دم همه دم علی علی صاحب دم علی علی  
بنال ای دل ای دل در سوگ اربعین حسین
تیغ بکش مرا بکش فراق را تمام کن  

 

 

باقی مداحی هادرادامه مطلب

بانوی بی مثل علی مایه فخر همه ای
ملیکه ملک لا مکانی 
من که به کل آسمان ستاره ای نداشتم 
به درد خانمان سوزی ز خود بیگانه می میرم
من اسیر زلف یارم
آقای مهربونم بی نام و بی نشونم
ز دو عالم دل بریدم روز و شب دنبال حسینم
از ازل خدا منو با عشق زهرا آفرید
مادر مادر واویلا مادر مادر
حسین پسندیده که من تا به ابد گریه کنم
یا حسین غریب مادر تویی ارباب دل من

نظرات 1 + ارسال نظر
دلسوخته حرم دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:54 ب.ظ http://ya-hosein-mazloum.blogfa.com

بسم رب الحسین

با سلام و خسته نباشید
اولا برای شادی روح سید عالیقدر صلوات بفرستثید.
اگه خواستین این وب من رو هم لینک کنین
مربوط به هیئت عزاداران یا حسین مظلوم شهرستان اسکو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد