حاج محمد رضا طاهری گلچین ماه مبارک رمضان 1387

حاج محمد رضا طاهری گلچین ماه مبارک رمضان 1387گلچین سینه زنی ماه مبارک رمضان 1387 حاج محمد رضا طاهری را که در هیئت مکتب الزهرا (س) - تهران اجرا شده است را می توانید در قالب 11 قطعه به صورت صوتی و تصویری از طریق ادامه مطلب دریافت کنید.

دریافت فایل تصویری :

به روی خاکا از سر مولا لاله می باره

حاجتت اگه روا شد نذرتو برو ادا کن

با غم کرب و بلا منم و زهر جفا 

 

باقی مداحی هادرادامه مطلب

دوباره دلم مثل یه کبوتر می پره تا اوج نگاهت

حسین ای غریب مادر

گریه نکن دیگه مادر شیر نداره

چرا باید شیر خواره ولی من تنها بمونم

غریب کربلا غریب کربلا

از دل من می دونم که با خبری

رو به روی نگاه بابا گل لیلا رو خاک صحرا

تو آسمونا فاطمه امشب دل پریشونه

 

 

دریافت فایل های صوتی :

 

به روی خاکا از سر مولا لاله می باره

حاجتت اگه روا شد نذرتو برو ادا کن

با غم کرب و بلا منم و زهر جفا

دوباره دلم مثل یه کبوتر می پره تا اوج نگاهت

حسین ای غریب مادر

گریه نکن دیگه مادر شیر نداره

چرا باید شیر خواره ولی من تنها بمونم

غریب کربلا غریب کربلا

از دل من می دونم که با خبری

رو به روی نگاه بابا گل لیلا رو خاک صحرا

تو آسمونا فاطمه امشب دل پریشونه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد