حاج مهدی سلحشور گلچین محرم 1387

حاج مهدی سلحشور گلچین محرم 1387 گلچین سینه زنی دهه اول محرم 1387 حاج مهدی سلحشور را که در هیئت فاطمیون - قم اجرا شده است را می توانید به صورت صوتی از طریق ادامه مطلب دریافت کنید.


 

 

 

تو روضه هات شور می گیرم

عمریه که تو سینه غم دارم رو شونه علم دارم

این خاکا شمیم سیب حرم داره 

 

 

باقی مداحی هادرادامه مطلب

آخرین یارت آمد سوی میدان دل پریشان

مرغ دلم با سوز و آه پر می کشت تا قتلگاه

آب آورم اباالفضل دلاورم اباالفضل

سنگ رهم که در گشتم

ای باوفا حسین جان خون خدا حسین جان

ماه لیلا نور طاها لب تو تشنه زلال حیات

قنداقه غرق خون رباب داره می خونه

ای قاسم جوانم بنگر که نیمه جانم

می بره دلمو سمت خدا تا خود حرم کرب و بلا

شور محرم دارم دلی پر غصه و غم دارم

آهسته تر باباجون منو ببر باباجون

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد