مجموعه نوحه های عبدالرضا هلالی ( سال 1381 ) - قسمت اول

مجموعه نوحه های عبدالرضا هلالی ( سال 1381 )قسمت اول مجموعه نوحه های عبدالرضا هلالی که در سال 1381 اجرا شده است را می توانید در قالب 30 قطعه صوتی از طریق ادامه مطلب دریافت کنید.

 

 

 

حسین ای برادر من بی کفن ای برادر من

سلطان عشق سلطان عشق

من عشق حسین در سینه دارم 

 

باقی مداحی هادرادامه مطلب

بچگیام یادم میاد یه قاب عکس تو خونه بود

شال عزای روضه هات شفیع محشرم میشه

گنبد زرد و طلاییت قبله راز و نیازه

قلندر مسلک و در خویش و مستم

از اون روزی که نمکت وارد خون من شده

دلم شده دیوونه حسین ابی عبدالله

ابوفاضل ابوفاضل اباالفضل

در این غوغای بی آبی که خشکیده همه لب ها

حسین وای

یل یلای عالمی اباالفضل

بچه ها غرق به خون بابا اومد

ای عزیز دل بابا رفتی و شدم چه تنها

عمه جان یا زینب یا زینب  

آسمون برای تو خون می باره  

اون لبای تشنه تو طعنه به زمزم می زنه

ای سر که سر نیزه کنی جلوه نمایی

یا حسین هیئت تو مدرسه عشق من است

خاک کربلات آقاجون سجدگاه عاشقاته

از همون روزایی که یادم دادن نوشتن

رسم بوالله تو ماها ناز یتیمو می خرند

سالار زینب سالار زینب  

اکبر شده غرق خون خدایا

یه عمریه دلم می خواد پا بزارم تو کربلا

ابوفاضل ای نمک زندگیم  

هر تپش دل من اسم تو رو میاره

کاروان ها می روند عاشقان را می برند

به خدایه حرم و کعبه قسم ای حجاج

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد