کربلایی حمید علیمی شهادت امام صادق (ع) 1387

کربلایی حمید علیمی شهادت امام صادق (ع) 1387نوحه های شهادت امام صادق (ع) 1387 کربلایی حمید علیمی را که در هیئت دیوانگان حضرت زینب (س) - اصفهان اجرا شده است را می توانید به صورت صوتی و تصویری از طریق ادامه مطلب دریافت کنید.

 

 

 

دریافت فایل تصویری :

تو چشمای من پر از ستاره است

می سوزه دلم از غم کربلای ارباب ( شور )

مدینه می شود پر از یاس

چشم جان سوی تو کعبه کعبه کوی تو

بود آبروی عرش غبار حرم حیدر کرار

برای گنبد زردت آقاجون قلب من گیره ( شور ) 

 

 

دریافت فایل صوتی درادامه مطلب

 

دریافت فایل صوتی :

تو چشمای من پر از ستاره است

می سوزه دلم از غم کربلای ارباب ( شور )

مدینه می شود پر از یاس

چشم جان سوی تو کعبه کعبه کوی تو

بود آبروی عرش غبار حرم حیدر کرار

برای گنبد زردت آقاجون قلب من گیره ( شور )

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد