مجموعه نوحه های حاج مهدی مختاری ( سال 1383 )

مجموعه نوحه های حاج مهدی مختاری ( سال 1383 ) مجموعه نوحه های حاج مهدی مختاری که در سال 1383 اجرا شده است را می توانید در قالب 17 قطعه صوتی از طریق ادامه مطلب دریافت کنید.


بخوای ای مسافر خسته صحرا بابایی رقیه جان این دل من بهونه می گیره یادش بخیر با بچه های هیئت دلم فقط کربلا می خواد حسین هر کی نرفته کربلا ناکام دنیا می مونه آقامون دلبره و سردار عشقه شهنشه قلعه دل آقام اباالفضل علی به روی تخت سیاه قلبم نوشته یکتا دخیل اباالفضل یه حسین و یه دنیا یه دنیا و دلدار عمه زینب عمه زینب دل من به شور و شینه اگه بعضی وقتا من خیره میشم یه گوشه ای دلم هواتو کرده منو ببر به کربلا حسین هر کسی هر حرفی داره بزنه عیبی نداره تو آسمون قلبم ابر بهاری دارم و لعن الله بنی امیه الهی که بیامو کرب و بلا رخ زیبات ببینم ایشالا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد