زمانی که شارژ موبایل می خوابه و تماس ضروری دارید چیکار باید کرد

Handlic Charger For Mobiles

قدیمی‌ها از سیستم هندلی‌ برای امورات زیادی استفاده می‌کردند، مثلا" روشن کردن اتومبیل یا بالا کشیدن سطل آب از چاه یا برای نمایش فیلم ...



برای دیدن باقی مطالب برروی ادامه مطلب کلیک کنید

Handlic Charger For Mobiles
قدیمی‌ها از سیستم هندلی‌ برای امورات زیادی استفاده می‌کردند، مثلا" روشن کردن اتومبیل یا بالا کشیدن سطل آب از چاه یا برای نمایش فیلم ...
گرچه برق جای همه این حرکت‌های چرخشی را گرفت، اما هنوز هم دستگاه‌هایی برای مواقع بی‌برقی ساخته می‌شود مثلا وقتی وسط یک بیابان گیر افتاده‌اید و اتفاقا شارژ موبایلتان هم تمام شده لازم است با جایی تماس بگیرید. آن موقع شارژ هندلی می‌تواند شما را نجات دهد.
به ‌تازگی دستگاه کوچکی به بازار (ایران) عرضه شده که به‌دلیل بی‌نام و نشان بودن آنقدرها در بین استفاده کنندگان از موبایل جا نیفتاده است و خیلی‌ها آشنایی زیادی با آن ندارند و یا به آن اعتماد نمی‌کنند. دستگاهی که با حرکت چرخشی دسته کوچک آن دور محور خودش قابلیت تولید برق با ولتاژ ضعیفی برای موبایل‌ها را دارد.
البته هنوز این دستگاه 3500 تومانی فراگیر نشده است و جز در بازار کامپیوتر رضا و چند بازار محدود دیگر آنقدرها دم دست نیست و جالب اینجاست که تنها یک مدل از این دستگاه شارژر هندلی در بازار موجود است که آن هم احتمالا" محصول کشور چین است.
شارژر هندلی ۵ فیش ورودی برای مدل‌های مختلف گوشی دارد (سامسونگ، نوکیا، سونی اریکسون، ساژم و زیمنس) و یک سیم رابط که کار را برای شارژ کردن گوشی‌ها راحت می‌کند.
کافی است ۳ دقیقه دسته (هندل) این شارژر را بچرخانید تا موبایل شما به اندازه پنج دقیقه قابلیت استفاده داشته باشد. در ضمن زیاد چرخاندن گردونه این شارژر باعث داغ شدن این شارژر می‌شود ٬ ضمن اینکه در صورت زیاد چرخاندن دسته آن، سیستم این شارژر داغ می‌کند و امکان دارد دود از آن بلند شود! پس در هنگام مصرف نکات ایمنی را رعایت کنید.
یکی از مشکلات اساسی این مدل شارژر در سر و صدای زیاد آن است که شما در هنگام چرخاندن دسته آن ممکن است اطرافیانتان را کمی آزرده کنید. ولی از مزیت‌های این شارژر اندازه کوچک آن است که در مسافرت کمک حال خوبی برای شما خواهد بود.
اما دارندگان گوشی‌های زیمنس خیلی امیدوار نباشند چرا که به دلیل طراحی بد فیش ورودی زیمنس در این شارژرهای دستی‌ عملا به‌کارگیری این دستگاه برای گوشی‌های زیمنس غیر ممکن است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد